Não existe maior aventura, senão aquela que nos incita a explorar as profundezas de nosso próprio Ser.
Não existe maior coragem, senão aquela que nos leva a assumir nossos erros e medos.
Não existe maior sabedoria, senão no conhecimento de sabermos quem somos.
Só com persistência, fé e verdadeiro amor poderemos cultivar a capacidade de nos abstrair de tudo o que nos é externo, permitindo assim envolvermo-nos num constante silenciar interno.
S.A.
English version:
Bigger adventure does not exist, than the one that in stirs us up to explore the deepening of our purpose to be.
Bigger courage does not exist, than the one that takes us to assume our errors and fears.
Bigger wisdom does not exist, than in the knowledge to know who we are.
Only with persistence, faith and true love we will be able to cultivate the capacity of abstracting ourselves from everything there’s external, allowing us to involving in one constant internal silence.
S.A.
Não existe maior coragem, senão aquela que nos leva a assumir nossos erros e medos.
Não existe maior sabedoria, senão no conhecimento de sabermos quem somos.
Só com persistência, fé e verdadeiro amor poderemos cultivar a capacidade de nos abstrair de tudo o que nos é externo, permitindo assim envolvermo-nos num constante silenciar interno.
S.A.
English version:
Bigger adventure does not exist, than the one that in stirs us up to explore the deepening of our purpose to be.
Bigger courage does not exist, than the one that takes us to assume our errors and fears.
Bigger wisdom does not exist, than in the knowledge to know who we are.
Only with persistence, faith and true love we will be able to cultivate the capacity of abstracting ourselves from everything there’s external, allowing us to involving in one constant internal silence.
S.A.
domingo, 10 de junho de 2007
ALMA-GÉMEA / SOULMATE
De todos os assuntos de que posso vir a escrever, este deve ser aquele que mais complicado se torna de se fazer expressar por palavras. Foram feitos vários rascunhos tentando expressar o mais fielmente que me foi possível o sentimento do Amor de Almas-Gémeas, mas varias foram as frases eliminadas, ou alteradas diversas vezes, por sentir que não faziam jus ao sentimento que tentava retractar. Existem sentimentos que podem ser sentidos e vivenciados, mas, quando se trata de os exprimir para um papel, torna-se demasiado difícil conseguir arranjar palavras à altura, de tão sublime e maravilhosa que é essa energia que aproxima dois seres que são Almas-Gémeas.
Quando se fala em Alma-Gémea, fala-se obrigatoriamente em Amor, não no Amor intitulado como Amor Universal, aquele a que Jesus Cristo se referiu na frase “ Amai a Deus sobre todas as coisas e ao próximo como a ti mesmo”, mas sim, naquele que aproxima homem e mulher e os faz unirem-se como se fossem um só. E não será no intento da obtenção promiscua de prazeres terrenos, mas de realização de sentimentos plenos.
Todo o sentimento de Amor é sublime, e existem diversas formas de amar-mos. Amamos os nossos filhos, os nossos Pais, os nossos irmãos, os nossos amigos, os nossos bichinhos de estimação. Amar é uma capacidade da qual o ser humano não é o único detentor, mas aquele que a consegue exprimir para além do acto de amar.
Intitulamos de Alma-Gemea aquele ser que nos faz sentir o sentimento de Amor mais profundo de todos. O Amor que perdura pela eternidade e que acompanha a alma vida após vida.
Quando acreditamos que vivemos varias vidas, temos de ter em conta que no decorrer delas, intercedemos com outras almas, que nos podem acompanhar, desempenhando diversos papeis em cada uma delas.
Não é por acaso que sentimos logo de imediato simpatia ou antipatia por pessoas que acabamos de conhecer, e isso só é possível porque a Alma faz o reconhecimento. Cada ser humano, possui sua essência (Alma), que vibra uma energia que é única, é essa energia não perceptível ao olhar humano que o identifica. Nesta vida actual, possuímos o nome que nos foi atribuído por nossos Pais à nascença, esse nome é a nossa identificação a nível físico, precisamos dele para intercedemos na sociedade em que estamos inseridos.
A nossa identificação a nível físico nesta vida presente, será o conjunto formado pelo nosso corpo, nosso rosto e o nome que consta no nosso Bilhete de Identidade. É através desse conjunto que somos identificados pelas pessoas com quem lidamos. Mas, não somos apenas um corpo, um rosto, um nome. Somos muito mais para além disso.
Poderemos ter tido vários e diferentes corpos, que nos serviram de roupagem para a Alma. Um veiculo necessário para interagirmos neste mundo físico. O que identifica nosso ser interno, nossa Alma, é a energia que esta tem a capacidade de emitir, cada ser humano emite uma energia distinta, que permite sua identificação no plano espiritual pelo seres que nos assistem nesse plano. E é essa mesma energia que permite que identifiquemos certos seres humanos que sentimos que nos tocam a alma. E quem mais nos poderia tocar tão profundamente, senão aquele(a) que é o nosso complemento divino, a nossa Alma-Gémea. Aquele(a) que já amamos numa vida anterior a esta, e que por alguma razão reencontramos nesta vida.
O reconhecimento de Alma-Gémea pode ser desencadeado logo no instante imediato em que nos aproximamos desse ser humano, como pode acontecer ao fim de algum tempo. Mas, sempre é sentido algo de muito especial por essa pessoa, mesmo sem que tenha sido efectuado esse reconhecimento. O modo como se poderá desencadear o reconhecimento de Alma-Gémea é muito variável, pois depende de diversos factores, tais como o desenvolvimento interior que conduz ao merecimento, por ter sido determinado ou outras.
Encontrar a nossa Alma-Gémea e uma realidade possível de ser vivida. As energias que um reconhecimento de Alma-Gémea fazem despontar podem ser de tal modo grandiosas, que se não soubermos canaliza-las da melhor forma, de modo a equilibra-las, poderemos ficar completamente destroçados. Não que um reencontro do género seja negativo, ele é muito positivo, poderá é não suceder para os fins que o ser humano mais anseia. A realização de um relacionamento perfeito.
Por vezes tal encontro sucede para fazer com que um dos dois desperte para o que até então estava adormecido. Poderá suceder que antes ou depois desse encontro um dos dois ou ambos passem por transformações, realizações e confrontos com decisões de âmbito diversificado.
Um reconhecimento de Alma-Gémea por si só, faz estremecer nosso mundo por completo, força-nos a reavaliar nossa existência e se não houver consumação de relacionamento, poderá tornar-se algo muito difícil de suportar. Será como ter uma jóia muito preciosa ao alcance de nossas mãos, bastando querer para a tomarmos como nossa, mas, então cometemos um pequenino erro, tomados pela cegueira de nosso intenso desejo, esquecemos por completo que o outro também terá de querer, de estar pronto e liberto para usufruir dessa mesma jóia preciosa.
Muito dificilmente um relacionamento de Alma-Gémea poderá ser consumado, caso um dos dois se encontre num nível de consciência inferior ao do outro. Neste caso, apenas um poderá fazer o reconhecimento, enquanto o outro provavelmente nem se ira dar conta, apenas vindo a aperceber-se mais tarde, ou mesmo nunca, caso não evidencie esforços para se tornar merecedor dessa realidade.
Alguns destes encontros poderão ter sido predeterminados a suceder numa altura estabelecida por ambos antes da reencarnação, se algum dos dois não se preparou devidamente, se não conseguiu atingir um dos requisitos mais importantes, que é o de elevar o seu nível de consciência, este encontro ao dar-se, poderá não surtir o efeito desejado e conveniente para ambos, e é aqui que o perigo de suceder um desequilíbrio se torna um perigo eminente.
Todo aquele que acredita na existência da Alma-Gémea, sentindo no mais profundo de seu âmago, é o que veio com o propósito de viver esse reencontro, e quando assim é, sentimos constantemente o apelo do outro. Não há forma de determinar se existirá ou não na nossa vida a possibilidade de um encontro de Almas-Gémeas. Por vezes, poderemos receber um aviso através de um sonho, um sonho que nos demonstra que pode estar ao nosso alcance um Amor tão intenso e verdadeiro quanto este, mas nunca será determinado um tempo preciso para acontecer. Mas, um sonho do género pode nos imbuir de toda a esperança e fé que necessitávamos para nos tranquilizar-mos, fazendo-nos sentir profundamente que na altura certa ele realizar-se-á.
Uma vez li num livro a seguinte frase: " O Amor não se procura, encontra-se!" E assim é a realidade. Por mais que procuremos, por mais que nos castiguemos a nós próprios pensando que não somos merecedores desse tipo de Amor, e nos entreguemos a relacionamentos que nada terão para nos dar de positivo. O Amor verdadeiro quando tiver que surgir, ele surgirá. Por vezes onde menos se espera encontra-lo é de onde ele ira aparecer, e muitas dessas vezes quando já havíamos perdido a esperança da felicidade plena, quando já havíamos desistido de lutar, ali surge ele, iluminando o nosso coração e fazendo-nos sentir renascer para a vida.
De inicio podemos não acreditar e sentirmo-nos atónitos face a essa possibilidade, depois, à medida que vamos sendo confrontados, começamos a pensar se não estaremos a iludir-nos, se será mesmo verdade. Até que certo dia, ao olhar-mos para aquele ser humano, sentimos a certeza brotar de dentro de nosso coração.
A partir do momento em que a certeza se instala, não mais poderemos negar essa realidade, que nos foi colocada no caminho. Não quando o queríamos ou mais desejávamos, não quando mais sentíamos necessitar, mas, sim quando tinha que ser.
Duas Almas-Gémeas poderão estar separadas por uma longa distancia, sem nunca se terem encontrado, mas seus corações sentir-se-ão mutuamente, uma vez que é exercido sobre ambos um efeito imane, que se fará vibrar e sentir actuando para que se reencontrem no momento oportuno.
Seus corações sentirão um vazio, mesmo que no momento possam estar a viver algum tipo de relacionamento efectivo. Esse vazio é pressentido acompanhado da sensação da ausência física do outro. É um apelo muito intenso que se faz ressoar tão fortemente quanto intensamente. Sentimos que nos falta algo, sem que consigamos determinar propriamente o quê.
Quando ambos estão prontos a viver um relacionamento completo, e ao mesmo nível de consciência viverão uma experiência da qual poucos serão os que poderão congratular-se. Tendo a seu cargo a grande responsabilidade de elevar a vibração energética do Amor na terra, o que acontece de cada vez que duas Almas-Gémeas se unem no plano terrestre, evidenciado todo o seu Amor uma pela outra.
O Amor de Alma-Gémea sustem-se num sentimento de amizade muito vinculado. É um amor que não cobra, não aprisiona e nem vive sobre condicionamentos de espécie alguma.
Difícil será tentar imaginar como será uma troca de carinho… um toque físico… mesmo o mais ligeiro toque de pele poderá fazer despontar uma avalanche de sentimentos e emoções de uma forma nunca antes sentida.
As Almas-Gémeas complementam-se em todos os aspectos, despertando todos os sentidos, todas as emoções, todos os sentimentos e todas as sensações e prazeres nunca sonhados, numa união completa de corpo, mente e espirito.
Sol / Lua = personificação do que se completa, um não subsiste sem o outro, não fazendo qualquer sentido a existência de um sem o outro.
As energias do céu, da terra e de todo o universo, conspiram a favor do verdadeiro Amor. Aquele que dá o sentido mais amplo e significativo à vida. O que é do ser humano se não for nutrido desse sentimento grandioso que é o Amor.
Numa união de Almas-Gemeas o amor será evidenciado, e a troca será mutua, um aprendera com o outro, e a felicidade se fará sentir harmoniosamente. Não existirão limites ou restrições, o amor será evidenciado em pleno.
O universo encarrega-se de nos dar indicações, que não terão qualquer comparação com outras experiências que possamos já ter experimentado, deixando-nos com a sensação de plenitude e felicidade sempre que possamos ter a bem aventurança de estar perto daquele(a) que é nosso complemento divino. E sempre que pensar nessa pessoa, consciente ou inconscientemente, será arrebatado(a) por uma felicidade extrema.
É sentida uma sintonia perfeita com a energia do outro, partilharão aspectos pessoais, ideais, preferencias e filosofias de vida muito idênticas.
A carta de Tarot que simboliza a união de Almas-Gemeas é o SOL. E o Sol representa a luz na sua forma mais perfeita, a evolução e a concretização plena do amor mais puro.
" O DEUS SOL É O DEUS UNIVERSAL, PERDURANDO POR TODAS AS FORMAS, QUER DE DIA, QUER DE NOITE, CÓSMICAS E UNIVERSAIS."Citação retirada do livro da sabedoria dos textos egípcios.
E o Sol quando nasce no horizonte, faz incidir seus raios de luz sobre todos sem excepção. Só não os recebe quem não quer.
Muitos serão os que duvidam ser possível um relacionamento de Almas-Gémeas, quando as energias predominantes neste mundo afectam negativamente de alguma forma a maior parte dos seres humanos, mesmo os mais conscientes. Pessoalmente acredito que mesmo neste mundo caótico, pode ser possível um relacionamento completo, desde que reunidas todas as condições necessárias.
Dois seres humanos que tenham passado por um ou mais relacionamentos, e que deles tenham retirado um aprendizado válido, contêm em si todo o conhecimento transmitido pela experiência e pela maturidade adquirida, serão esses dois factores que lhes permitirão saber gerir um novo relacionamento com equilíbrio e a percepção do que querem ou não querem colocar nele.
Para um relacionamento completo e perfeito em todos os aspectos, será necessário que predomine um conjunto de sentimentos mútuos tais como: O respeito; a confiança; a admiração e o amor. Será a união de todos estes sentimentos em simultâneo que unificarão fortes alicerces num relacionamento onde será permitido e acima de tudo valorizado o espaço e a individualidade de cada um.
Não podemos esquecer que existem relacionamento karmicos, e que esses sim, são difíceis de gerir consoante os resgates karmicos que necessitem de ser ajustados. E que após passarmos por um relacionamento do género, muitas vezes ficamos devastados com marcas profundas, que dificultam a possibilidade de investirmos num novo relacionamento. Fica-nos incutido o medo de voltar a tentar. Não queremos sofrer e a melhor forma que arranjamos para evitarmos esse sofrimento, é fecharmo-nos ao amor. Esquecemo-nos de que assim fechamo-nos igualmente à felicidade da partilha, de sentir hepatia, da descoberta e da sensação de estarmos a apaixonarmo-nos. Haverá maior estimulo para querermos viver neste mundo, do que sentirmos a deliciosa sensação das palpitações sentidas no coração que acompanham o despontar do Amor?
Por vezes para que algo se possa mostrar como uma realidade, basta acreditar, sentindo com real firmeza que somos merecedores de Amar e sermos Amados com igual intensidade.
" Conhece tua própria Alma. Aventura-te a trilhar teu interior decifrando teus enigmas, reconhecendo teus receios, aqueles que te impedem de acreditar ser possível o verdadeiro Amor.
Escuta atentamente a voz de teu coração, ele te contará toda a verdade que necessitas saber e te fará sentir todo o sentimento que necessitares sentir. Ninguém mais te dirá maiores verdades senão as que teu coração tem para te contar.
Predispõe-te a ouvi-lo, e dele ouviras as palavras que mais te enaltecerão. Se te predispuseres a entrar profundamente dentro de ti mesmo, aprendendo a reconheceres-te, reconhecerás na Alma do outro, a tua própria Alma. "
English version:
Of all the subjects of that I can come to write, this must be the one that becomes more complicated of making to express for words. Some rough drafts had been made trying to express more faithful as possible the feeling of the Love of Soulmates, but very had been the phrases eliminated, or modified for diverse times, for feeling that they did not make justice to the feeling that I was tried to express. Feelings exist that can be felt and be lived deeply, but, when it is about stating them for a paper, it becomes too much difficult to obtain to arrange words to the height, of so sublime and wonderful that is this energy that approaches two beings that are Soulmates.
When we speak about twin Soul, it obligatorily means to spoke about Love, not in the intituled Love as Universal Love, that one that Jesus Christ ad related in the phrase “Loves the God on all the things and to the next one as you exactly”, but yes, in that it approaches man and woman and makes them to join itself as if they were only one. And will not be in the intention of the attainment promiscuous of pleasures lands, but of accomplishment of full feelings.
All the feeling of Love is sublime, and exist varied forms to love. We love our children, our Parents, our brothers, our friends, our animals of esteem. To love is a capacity of which the human being is not the only detainer, but that one that can express it for beyond the act to love.
We intitle of Soulmates that being that makes us feel the feeling of deeper Love of all. The Love it lasts for the eternity, the one that follows the soul life after life.
When we believe that we live many lives, we have to be in account that in elapsing of them, we intercede with other souls, that can follow us, playing diverse acts in each one of them.
It is not by chance that we soon feel immediately affection or the appositive for people who we finish to know, and this is only possible because the Soul makes the recognition.
Each human being, possess its own essence (Soul), that it vibrates an energy that is unique , is that energy not perceivable to the human look that identifies it. In this current life, we possess the name that was attributed to us at birth by our Parents, this name is our identification at the physical level, and we need it for intercede in the society where we are inserted.
Our identification the physical level in this present life will be the set formed for our body, our face and the name that consists in our card of Identity. It is through this set that we are identified by the people with who we deal. But, we are not only one body, one face, one name. We are much moreover.
We will be able to had several and different bodies, that had served of clothes for the Soul. One precious and necessary vehicle to interact in this physical world.
What it identifies our internal being, our Soul, is the energy that this has the capacity to emit, each human being emits a distinct energy, that allows its identification in the spiritual plain for the beings that attend us in this plan. And is this same energy that allows us to identify certain human beings that we feel that they touch our soul. And who more could touch it so deeply, under wise that one that it is our divine complement, our Soulmate. That one that already we love in a previous life to this, and that for some reason we recognise in this life.
The recognition of Soul can be unchained soon in the immediate instant where we approach to this human being, as it can happen to the end of some time. But, always something of very special is felt for that person; even without has been done this recognition. The way as if will be able to unchain the recognition of Soul is very changeable, therefore it depends on diverse factors, such as the inner development that leads to merit, for having been determinate our others.
To find our twin Soul is a possible reality of being lived. The energies that recognition of twin Soul makes to blunt can be in such way huge, that if not know how to canalise them of the best form, in order to balance them, we could stay completely desolated. Not that one recognise of this kind could be negative, it is very positive, will be able is not to occur for the ends that the human being more wanted for. The accomplishment of a perfect relationship.
For times such meeting succeeds to make with that one of the two wakes up for what until then he was asleep. It will be able to succeed that before or after this meeting one of the two or both could pass for transformations, accomplishments and confrontations with decisions of diversified scope.
Recognition of Soul by itself makes tremble our world completely, force us to revaluating our existence and if it will not have relationship consumption, will be able to become something very difficult to support. It will be as to have a very precious jewel to the reach of our hands, been enough to want to take as ours, but, then we commit a teeny error, taken for the blindness of our intense desire, completely forget that the other also will have to wanting, to be ready and free to usufruct of this same precious jewel.
Very hardly a relationship of Soulmate could be consummated, case one of the two finds in a lower level of conscience to the one of the other. In this case, only one will be able to make the recognition, while the other probably not will become conscious of that, only come to realise itself later, or exactly never, in case that it does not evidence efforts to become deserving of this reality.
Some of these meeting will be able to have been predetermined to succeed in a height established for both before the reincarnation, if some of the two was not prepared duly, if it did not obtain to reach one of the requirements most important, that are to raise its level of conscience, this meeting when it happens can be able not to occasion the effect desired and convenient for both, and its here the danger to succeed a imbalance becomes as an eminent danger.
All one that believes of the existence of Soulmate, feeling in deepest of its Soul, is what came with the intention of living this meeting, and when thus it is, feels constantly the appeals of the other. It does not exist form to determine if will exist or not in our life the possibility of a meeting with our Soulmate. For times, we will be able to receive an acknowledgment through a dream, a dream that will demonstrates to us that it can be reach a so intense and true Love like this, but never will be determined a necessary time to happen. But, a dream of this kind can give us all the hope and faith that we needed to be tranquillised, make us feeling deeply that in the certain time it will become fulfilled itself.
One day I read in a book the following phrase: “The Love is not for be looked, but to be found” and thus is the reality. No matter how hard we look for, no matter how hard we let us punish proper thinking that we not deserve this kind of Love, and let us deliver in to relationships that nothing will have to give to us of positive. The true Love when it will have to appear, it will appear. For times where less we wait to meets it is where it can possible appear, and many of these times when already we had lost the hope of the full happiness, when already had given up to fight, there appears it, illuminating our heart and make us feeling reborn to life again.
At the beginning we can not believe and feel astonish face to this possibility, later, to the measure that we go being collated, we start to think if we will not be to delude, if it will be really truth. Until certain day when we look to that human being, and feel the belief sprout it from the inside of our heart.
From the moment where the certainty installs, no more we will be able to deny this reality that was placed in our way. Not when we did more wanted or when we more desired, not when we more feel to need it, but yes, when it had to be.
Two Soulmates could be separate for a long distance, without never having itself joined, but its hearts will mutual feel it, a time that is exerted on both a magnet effect, which it will become to vibrate and to feel act so that they can be together at the opportune moment.
Their hearts will feel emptiness, even if at the moment they can be living some type of effective relationship. This emptiness is perceptible followed of the sensation of the physical absence of the other. It is one appeal very intense that it makes to resound so strong has much intensely. We feel that is missing something, without let us obtain to determine properly what’s missing.
When both are ready to live a complete relationship, and at the same level of conscience will live an experience of which few ones will be able to be congratulated. Having its position great responsibility to raise vibration energy of Love in land, what it happens of each time that two Soulmates joins in the terrestrial plan, evidenced its entire Love one for the other.
The Love of Soulmate is a feeling of friendship very tied. It is a love that it does not charge, it does not imprison and nor lives on any kind of conditionings.
Difficult it will be to try to imagine how will be an affection exchange… a physical touch… even the fastest touch of skin will be able to make to blunt an avalanche of feelings and emotions of a form never before felt.
Soulmates are able to complements in all the aspects, waking up all the senses, all the emotions, all the feelings and all the sensations and pleasures never dreamed, in a complete union of body, mind and spirit.
Sun/Moon = personification of what is complete, one will not subsist without the other; will not make any meaning the existence of one without the other.
The energies of the sky, the land and the entire universe, conspire in favour of the true Love. The one that will gives us the greatest mean direction to life. What it will be of the human being if not nourished of this huge feeling that is the Love.
In one union of Soulmate the love will be evidenced, and the exchange will be lends, one learns with the other, and the happiness will become to feel harmoniously. Limits or restrictions will not exist; the love will be evidenced in full.
The Universe puts in charge to give us indications, that will not have any comparison with other experiences that we can already have tried, leave us with the sensation of fullness and happiness whenever we can be close to that one that it is our divine complement. And whenever you think about that person, conscientious or unconsciously, you will feel it an uncommon feeling of extreme happiness.
A perfect toning with the energy of the other is felt, will sharing personal aspects, ideals, preferences and identical philosophies of life.
The symbol of Tarot that symbolizes the union of Soul is the SUN. And the Sun represents the light in its more perfect form, the evolution and the full concretion of the purest love.
“THE GOD SUN IS THE UNIVERSAL GOD, LASTING FOR ALL THE FORMS, IN DAY OR NIGHT, COSMICS AND UNIVERSALS. “Citation removed from the book of the wisdom of the Egyptian texts.
And the Sun when it is born in the horizon, makes to happen its rays of light on all without exception. Those who do not receive them are the ones that not want it.
Many will be the ones that doubt to be possible a relationship of Soulmate, when the predominant energies in this world some how affected negative most of the human beings, even the most conscientious. Personally I believe that exactly in this chaotic world, can be possible a complete relationship, since that it’s congregated all the necessary conditions.
Two human beings that have passed for one or more relationships, and have removed from them a valid learning, will contain in themselves the knowledge transmitted from the experience and the acquired maturity, will be these two factors that will allow to know them to manage a new relationship with balance and the perception of what they want or do not want to place in it.
To have a complete and perfect relationship in all the aspects, will be necessary a set of mutual feelings predominates such as: The respect; the confidence; the admiration and the love. It will be the union of all these feelings in simultaneous that will unify strong foundations in a relationship where will be allowed and above all valued the space and the individuality of each one.
We cannot forget that it exist relationship united from karma, and these one, yes, are difficult to manage consonant the karmic rescues that need being adjusted. And that after we pass for a relationship of that kind, many times we are devastated with deep marks that make it difficult the possibility to invest in a new relationship. Be in infused the fear to try again. We do not want to suffer and the best form that we arrange to prevent this suffering is locking our self’s to the love. We forget that in this way we lock up equally to the happiness of the allotment, to feel complicity, of the discovery and the sensation to be in love. Will it be greater stimulate to want to live in this world, of what to feel the delicious sensation of the palpitations felt in the heart that follow the blunting of the Love?
For times so that something if can shows as a reality, it is enough to believe, feeling with real firmness that we are deserve to love and to be Loved with equal intensity.
“It knows your proper Soul. Adventure you to tread in your inner, deciphering your enigmas, recognizing your distrusts, those that hinder you to believe that it can be possible the true Love.
Listening intently the voice of your heart, it will count to you all the truth that you need to know and it will make you feel the feeling that you need to feel. Nobody more will say to you greater truths as well the ones that your heart has to count to you.
Allow you to hear it, and from it you will hearing the must delighted words. If you layout yourself to enter deeply inside of you exactly, learning to recognize yourself, you will recognize in the Soul of the other, your own Soul. “